:: الفراعنة اون لاين :: The Pharaoh Online ::
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

:: الفراعنة اون لاين :: The Pharaoh Online ::

الفراعنة اون لاين

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

مشاكل بالكاس

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Eng.Soly
Admin

مشاكل بالكاس Empty
مُساهمةموضوع: مشاكل بالكاس   مشاكل بالكاس Icon_minitimeالإثنين مايو 07, 2007 4:34 pm

لعرض اى مشكله بين الاعضاء
Very Happy
https://afol.yoo7.com
Dr.AmR AHLY

مشاكل بالكاس Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشاكل بالكاس   مشاكل بالكاس Icon_minitimeالثلاثاء مايو 15, 2007 6:42 pm

Mido88 كتب:

انا فى أنتظارك يا Dr.amr ahly و انا مستنى من بدرى هو دخل و خرج على طول و مش عارف هو ليه متنرفز

مشاكل بالكاس 7ewaratjh8

بما انك بدأت بالتعدي انا مش هتكلم و هرد على تعديك اصلك انت عاوز مشكله و خلاص

اولاً : انا كنت داخل بسرعه يا هلعب يا لا و اظن إني اعتذرت عن الدخول في الميعاد الرسمي

ثانياً: انا كلمتك و اول مكلمتك لقيتك كتبت لي انا عارف ان ده مش لكن ده الخلاني اسأل ليه مش بترد لإن انا قطعت علسك كلام مع حد

ثالثاً و ده الأهم : إني كان عندي إمتحان تاني يوم فعشان كده دخلت و لنا لقيتك مش بترد قلت انا مش لسه هستناه و رحت انام عشان الإمتحان

عرفت "هوه ليه متنرفز " و إن كنت مش متنرفز لكن مستعجل مش اكتر لكن انت حابب تعملها مشكله و خلاص

يريت يا سولي تشوف قد إيه انا مش بعمل حاجه لكن كل واحد حابب بس يصيد في المياه العكره مش اكتر شكراً
Eng.Soly
Admin

مشاكل بالكاس Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشاكل بالكاس   مشاكل بالكاس Icon_minitimeالأربعاء مايو 16, 2007 2:21 am

يا كباتن ارجو عدم فرض سوء النيه
و مراعاة ان الطرف الاخر ممكن يكون بيلعب ماتش
يالا من فضلكم العبوا الماتشات
flower
Mido88

مشاكل بالكاس Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشاكل بالكاس   مشاكل بالكاس Icon_minitimeالأربعاء مايو 16, 2007 4:25 pm

Dr.AmR AHLY كتب:
Mido88 كتب:

انا فى أنتظارك يا Dr.amr ahly و انا مستنى من بدرى هو دخل و خرج على طول و مش عارف هو ليه متنرفز

مشاكل بالكاس 7ewaratjh8

بما انك بدأت بالتعدي انا مش هتكلم و هرد على تعديك اصلك انت عاوز مشكله و خلاص

اولاً : انا كنت داخل بسرعه يا هلعب يا لا و اظن إني اعتذرت عن الدخول في الميعاد الرسمي

ثانياً: انا كلمتك و اول مكلمتك لقيتك كتبت لي انا عارف ان ده مش لكن ده الخلاني اسأل ليه مش بترد لإن انا قطعت علسك كلام مع حد

ثالثاً و ده الأهم : إني كان عندي إمتحان تاني يوم فعشان كده دخلت و لنا لقيتك مش بترد قلت انا مش لسه هستناه و رحت انام عشان الإمتحان

عرفت "هوه ليه متنرفز " و إن كنت مش متنرفز لكن مستعجل مش اكتر لكن انت حابب تعملها مشكله و خلاص

يريت يا سولي تشوف قد إيه انا مش بعمل حاجه لكن كل واحد حابب بس يصيد في المياه العكره مش اكتر شكراً
لا حول ولا قوة ألا بالله والله أنا مش عارف أرد عليك وأقول أيه بس أنا مش عارف أيه الحكايه معاك والله مش فاهم أنت عايز أيه بالظبت بتقولى " بما انك بدأت بالتعدي انا مش هتكلم و هرد على تعديك اصلك انت عاوز مشكله و خلاص " أنا كده اللى عايز مشكله و خلاص انا لما بكتب كده يبقى أنا تعديت عليك يا سلام والله العظيم حاجه غريبه ولو سمحت يا أخ سولى توجه للأخ تحزير أن لما يتكلم مع الأعضاء يتكلم بطريقه أفضل من الطريقه دى وتعديك أنت بتقول " يريت يا سولي تشوف قد إيه انا مش بعمل حاجه لكن كل واحد حابب بس يصيد في المياه العكره مش اكتر شكراً " أيه اللى أنت بتقوله ده " كل واحد حابب بس يصيد في المياه العكره مش اكتر " يا ريت تعيد كلامك وتفكر فيه قبل متقوله لأن فيه ناس كتير جداً مش حتسمحلك بالطريقه دى لكن أنا والله عمال أفوت أفوت من المشاكل اللى أنت بتفتعلها من المشكله اللى فاتت لكن أنا كده والله فاض بيا ولو سمحت يا أخ سولى تشوف حل معاه وشكراً
Dr.AmR AHLY

مشاكل بالكاس Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشاكل بالكاس   مشاكل بالكاس Icon_minitimeالأربعاء مايو 16, 2007 8:01 pm

شوف مين البيفتعل إيه الجاب الصوره دي هنا و انا متكلمتش و مقلتش حاجه عشان تقولي إني بفتعل لكن انت الجبت الصوره و كمان بتقول إني متنرفز و بالنسبه إني بقول إن الصيد في المياه العكره عشان الموضوع مفيهوش مشكله لكن انت بتعملها مشكله و ثانيا انت بتقول اني متنرفز طب و ده مش تعدي؟؟

ثالثاً يعني إيه الناس في ناس كتير مش هتسمحلك بالطريقه دي - هما عينوك محامي عنهم؟؟-

و تفوت ليه انت اساسا لو في تنتوفه هتعمل عليها حلقه و حفله

و هو انت الفاض بيك؟؟

و هو انا الجبت الصوره

يريت يا كابتن سولي تشوف بقى مين البيتكلم و مين البيخترع المشاكل و شكراً
Mido88

مشاكل بالكاس Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشاكل بالكاس   مشاكل بالكاس Icon_minitimeالخميس مايو 17, 2007 12:23 am

Dr.AmR AHLY كتب:
شوف مين البيفتعل إيه الجاب الصوره دي هنا و انا متكلمتش و مقلتش حاجه عشان تقولي إني بفتعل لكن انت الجبت الصوره و كمان بتقول إني متنرفز و بالنسبه إني بقول إن الصيد في المياه العكره عشان الموضوع مفيهوش مشكله لكن انت بتعملها مشكله و ثانيا انت بتقول اني متنرفز طب و ده مش تعدي؟؟

ثالثاً يعني إيه الناس في ناس كتير مش هتسمحلك بالطريقه دي - هما عينوك محامي عنهم؟؟-

و هو انت الفاض بيك؟؟

و هو انا الجبت الصوره

لا اله الا الله أنا مش حرد عليك أصلاً علشان أنت بتحور و كل كلامك أصلاً تعدى " الصيد في المياه العكره " "هما عينوك محامي عنهم؟؟" " تفوت ليه انت اساسا لو في تنتوفه هتعمل عليها حلقه و حفله " يا عم بص لنفسك من المره اللى فاتت وانت عاملى مشكله على 40 ثنيه مش حقك أصلاً وعمال تحور وتتكلم فيهم مين بقى اللى صحاب المشاكل أصلاً و أنت يا عم متعملش عم المتنرفز عليا لحسن بخاف أوى و بلاش تحوير بقى و حورات أطفال و كلام كتير معلش بقى يا أخ سولى أنا لازم أرد الرد ده من حورات السخريه والاستهزاء والاستفزاز بتوع الباشا والله العظيم ما شوفت واحد بيعمل الحوارات دى فى ولا منتدى قبل كده والحمد لله أسئل أى حد عن أنى معملتش ولا مشكله مع أى حد وعلقتى بالناس كلها كويسه واهم حاجه فى ده كله أنى بعامل الناس كلها بأحترام وحط تحت أحترااااااام 100 خط أرجو بس من كل الأعضاء بالله عليكم حد بس يحضرنا ويقول رأيه فى طريقة الأخ والمشاكل التافه اللى هو بخترعها و يا أخ سولى أنا راضى بأى قرار تتخذه حتى لو كان هذا القرار أقصائى عن المنتدى لأن أنا والله زهقت لأنى مشفتش كده قبل كده بس أهم حاجه أحب أنصحك بيها نصيحه لوجه الله أن الأخ ده طول ماهو فى النتدى حيفضل فى مشاكل على طوول و أنا أسف بجد على هذا الرد يا أخ سولى لكن معلش والله كلام الباشا و حواراته يخرجو أى حد من شعوره وألف شكر ليكم يا جماعه على الفتره القليله اللى قضتها معاكم فى هذا المنتدى الرائع والحمد لله أنى أتعرفت من هذا المنتدى على أصدقاء محترمين وشكراً ليك يا أخ سولى
Dr.AmR AHLY

مشاكل بالكاس Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشاكل بالكاس   مشاكل بالكاس Icon_minitimeالخميس مايو 17, 2007 10:24 pm

Mido88 كتب:
Dr.AmR AHLY كتب:

و هو انت الفاض بيك؟؟

و هو انا الجبت الصوره

لا اله الا الله أنا مش حرد عليك أصلاً علشان أنت بتحور و كل كلامك أصلاً تعدى " الصيد في المياه العكره " "هما عينوك محامي عنهم؟؟" " تفوت ليه انت اساسا لو في تنتوفه هتعمل عليها حلقه و حفله " يا عم بص لنفسك من المره اللى فاتت وانت عاملى مشكله على 40 ثنيه مش حقك أصلاً وعمال تحور وتتكلم فيهم مين بقى اللى صحاب المشاكل أصلاً و أنت يا عم متعملش عم المتنرفز عليا لحسن بخاف أوى و بلاش تحوير بقى و حورات أطفال و كلام كتير معلش بقى يا أخ سولى أنا لازم أرد الرد ده من حورات السخريه والاستهزاء والاستفزاز بتوع الباشا والله العظيم ما شوفت واحد بيعمل الحوارات دى فى ولا منتدى قبل كده والحمد لله أسئل أى حد عن أنى معملتش ولا مشكله مع أى حد وعلقتى بالناس كلها كويسه واهم حاجه فى ده كله أنى بعامل الناس كلها بأحترام وحط تحت أحترااااااام 100 خط أرجو بس من كل الأعضاء بالله عليكم حد بس يحضرنا ويقول رأيه فى طريقة الأخ والمشاكل التافه اللى هو بخترعها و يا أخ سولى أنا راضى بأى قرار تتخذه حتى لو كان هذا القرار أقصائى عن المنتدى لأن أنا والله زهقت لأنى مشفتش كده قبل كده بس أهم حاجه أحب أنصحك بيها نصيحه لوجه الله أن الأخ ده طول ماهو فى النتدى حيفضل فى مشاكل على طوول و أنا أسف بجد على هذا الرد يا أخ سولى لكن معلش والله كلام الباشا و حواراته يخرجو أى حد من شعوره وألف شكر ليكم يا جماعه على الفتره القليله اللى قضتها معاكم فى هذا المنتدى الرائع والحمد لله أنى أتعرفت من هذا المنتدى على أصدقاء محترمين وشكراً ليك يا أخ سولى

لا إلله إلا الله و محمد رسول الله

اولاً انت قلت انك مش هترد عليا عشان بحور و رديت

ثانياً هترد تقول إيه ما انت غلطان من الأول انك فتحت بكلام ملوش لازمه " هو متنرفز كده ليه"

ثالثاً: يقلي بص لنفسك من المره الفاتت عامل مشكله المفروض إن كل مشكله لا ترتبط باي مشاكل قبلها

رابعاً: "متعملش عم المتنرفز علبا لحسن بخاف اوي" انا مش عم المتنرفز و خاف برحتك ده حقك

خامساً: " بلاش تحوير بقى و حورات أطفال و كلام كتير" مش تقول لنفسك الأول اما انت من الأول ليه جبت الصوره و كتبت الكلام التافه ده عليها؟؟

سادساً: "أنا لازم أرد الرد ده من حورات السخريه والاستهزاء والاستفزاز بتوع الباشا والله العظيم ما شوفت واحد بيعمل الحوارات دى فى ولا منتدى قبل كده " محاولات كثرت للبعد عن الموضوع الأصلي و إستخدام الأسلوب الضعيف و السخيف كما قلنا من قبل و هو في مشركاته كلها مردش عليا ليه كتب الكلام ده لكن ديماً يحاول يبعد عن المشكله الأصليه و يخش في فرعي و يستنجد بالناس إلحقوني و كده

سابعا: "والحمد لله أسئل أى حد عن أنى معملتش ولا مشكله مع أى حد وعلقتى بالناس كلها كويسه واهم حاجه فى ده كله أنى بعامل الناس كلها بأحترام وحط تحت أحترااااااام 100 خط أرجو بس من كل الأعضاء بالله عليكم حد بس يحضرنا ويقول رأيه فى طريقة الأخ والمشاكل التافه اللى هو بخترعها"

واضح جداً انك مش بتعمل مشاكل ولا بتجيب صور و تكتب عليها كلام ساحر و واضح انك بتعامل الناس بإحترام بردوا

ثامناً: "أرجو بس من كل الأعضاء بالله عليكم حد بس يحضرنا ويقول رأيه فى طريقة الأخ والمشاكل التافه اللى هو بخترعها"

الحونا يناس و طريقة الأخ طب قول يقولوا رأيهم في المشكله الأساسيه و مين البيخترع

تاسعا: "أنا والله زهقت لأنى مشفتش كده قبل كده بس أهم حاجه أحب أنصحك بيها نصيحه لوجه الله أن الأخ ده طول ماهو فى النتدى حيفضل فى مشاكل على طوول "

انا زهقت اكتر منك لكن انت زهقت عشان مش لاقي تفريعات تتكلم فيها و بتحاول تتهرب من المشكله الأساسيه و ده كان نفس اسلوبك في المشكله الماضيه

و نصيحتك الغاليه نشكرك عليها و شكراً على علمك للغيب

عاشرا: "أنا أسف بجد على هذا الرد يا أخ سولى لكن معلش والله كلام الباشا و حواراته يخرجو أى حد من شعوره"

لو الكلام اسف عليه مكنتش قلته و الباشا لعاشر مره و حواراته دي بقى هيه البتقضي على كلامك و حججك الباطله من جذرها

و طبعاً تخرجك عن شعورك مش انا برد على كل كلمه غلط بتقلها!!

شكراً يا كابتن سولي و اديني رقمت كم من مشاكل و اخطاء يقوم بإرتكابها و انا بطلب بحكم عادل و رد إعتبار بسبب كل المشاكل و تلويث إسمي في مشكل تافهه و تعديات صارخه و إن كان العدل دائماً يأخذ مجراه

كابتن سولي انا مش هرد تاني عليه و مستني رد حضرتك و شكراً
Mido88

مشاكل بالكاس Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشاكل بالكاس   مشاكل بالكاس Icon_minitimeالجمعة مايو 18, 2007 4:09 pm

Dr.AmR AHLY كتب:
Mido88 كتب:
Dr.AmR AHLY كتب:

و هو انت الفاض بيك؟؟

و هو انا الجبت الصوره

لا إلله إلا الله و محمد رسول الله

اولاً انت قلت انك مش هترد عليا عشان بحور و رديت

ثانياً هترد تقول إيه ما انت غلطان من الأول انك فتحت بكلام ملوش لازمه " هو متنرفز كده ليه"

ثالثاً: يقلي بص لنفسك من المره الفاتت عامل مشكله المفروض إن كل مشكله لا ترتبط باي مشاكل قبلها

رابعاً: "متعملش عم المتنرفز علبا لحسن بخاف اوي" انا مش عم المتنرفز و خاف برحتك ده حقك

خامساً: " بلاش تحوير بقى و حورات أطفال و كلام كتير" مش تقول لنفسك الأول اما انت من الأول ليه جبت الصوره و كتبت الكلام التافه ده عليها؟؟

سادساً: "أنا لازم أرد الرد ده من حورات السخريه والاستهزاء والاستفزاز بتوع الباشا والله العظيم ما شوفت واحد بيعمل الحوارات دى فى ولا منتدى قبل كده " محاولات كثرت للبعد عن الموضوع الأصلي و إستخدام الأسلوب الضعيف و السخيف كما قلنا من قبل و هو في مشركاته كلها مردش عليا ليه كتب الكلام ده لكن ديماً يحاول يبعد عن المشكله الأصليه و يخش في فرعي و يستنجد بالناس إلحقوني و كده

سابعا: "والحمد لله أسئل أى حد عن أنى معملتش ولا مشكله مع أى حد وعلقتى بالناس كلها كويسه واهم حاجه فى ده كله أنى بعامل الناس كلها بأحترام وحط تحت أحترااااااام 100 خط أرجو بس من كل الأعضاء بالله عليكم حد بس يحضرنا ويقول رأيه فى طريقة الأخ والمشاكل التافه اللى هو بخترعها"

واضح جداً انك مش بتعمل مشاكل ولا بتجيب صور و تكتب عليها كلام ساحر و واضح انك بتعامل الناس بإحترام بردوا

ثامناً: "أرجو بس من كل الأعضاء بالله عليكم حد بس يحضرنا ويقول رأيه فى طريقة الأخ والمشاكل التافه اللى هو بخترعها"

الحونا يناس و طريقة الأخ طب قول يقولوا رأيهم في المشكله الأساسيه و مين البيخترع

تاسعا: "أنا والله زهقت لأنى مشفتش كده قبل كده بس أهم حاجه أحب أنصحك بيها نصيحه لوجه الله أن الأخ ده طول ماهو فى النتدى حيفضل فى مشاكل على طوول "

انا زهقت اكتر منك لكن انت زهقت عشان مش لاقي تفريعات تتكلم فيها و بتحاول تتهرب من المشكله الأساسيه و ده كان نفس اسلوبك في المشكله الماضيه

و نصيحتك الغاليه نشكرك عليها و شكراً على علمك للغيب

عاشرا: "أنا أسف بجد على هذا الرد يا أخ سولى لكن معلش والله كلام الباشا و حواراته يخرجو أى حد من شعوره"

لو الكلام اسف عليه مكنتش قلته و الباشا لعاشر مره و حواراته دي بقى هيه البتقضي على كلامك و حججك الباطله من جذرها

و طبعاً تخرجك عن شعورك مش انا برد على كل كلمه غلط بتقلها!!

شكراً يا كابتن سولي و اديني رقمت كم من مشاكل و اخطاء يقوم بإرتكابها و انا بطلب بحكم عادل و رد إعتبار بسبب كل المشاكل و تلويث إسمي في مشكل تافهه و تعديات صارخه و إن كان العدل دائماً يأخذ مجراه

كابتن سولي انا مش هرد تاني عليه و مستني رد حضرتك و شكراً
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لا حول ولا قوة إلا بالله
هههههههههه والله العظيم حوارات أيه صباح الضحك يعنى أطفال أطفال يعنى
أولاً أنا وضحت أنا برد على أيه وياريت تبقى تقرأ الكلام و تفهم أنت بتقول أيه و أنا رديت على نقط التعدى وحوارات الأطفال فقط
وبتقول "هترد تقول إيه ما انت غلطان من الأول انك فتحت بكلام ملوش لازمه " هو متنرفز كده ليه" لأ يا باشا أنا كلامى ليه لازمه أنا قولت أسأل فيه أيه و أنت أيه اللى منرفزك أوى كده مش فاهم حنفضل فى الحورات دى على طول و كل شويه تعمل حوارات ملهاش لازمه زى المشكله اللى فاتت بتعتك برضوا أظن كل الناس واخده بالها من حوارات الأطفال بتعتك أنا قولت أدخل و أسأل وأحط الصوره علشان أنت دخلت رميت كلمتين وجريت مش فاهم خايف من أيه أنا قولت لحسن ترجع تحور زى عادتك كل مره Smile يا عم بص لنفسك وشوف مين اللى عمال يغلط
و بيقول " يقلي بص لنفسك من المره اللى فاتت عامل مشكله المفروض إن كل مشكله لا ترتبط باي مشاكل قبلها" لأ يا باشا علشان يبان مين اللى بيحور من الأول و مين اللى بيتكلم صح ممين اللى كل كلامه رغى و خلاص
وتقول " "متعملش عم المتنرفز علبا لحسن بخاف اوي" انا مش عم المتنرفز و خاف برحتك ده حقك " Very Happy قشطه عليك يا مرعب
وبتقول " " بلاش تحوير بقى و حورات أطفال و كلام كتير" مش تقول لنفسك الأول اما انت من الأول ليه جبت الصوره و كتبت الكلام التافه ده عليها؟؟ " يا حبيبى بص لنفسك مين اللى كل كلامه تافه و كلام أطفال
و بتقول " "أنا لازم أرد الرد ده من حورات السخريه والاستهزاء والاستفزاز بتوع الباشا والله العظيم ما شوفت واحد بيعمل الحوارات دى فى ولا منتدى قبل كده " محاولات كثرت للبعد عن الموضوع الأصلي و إستخدام الأسلوب الضعيف و السخيف كما قلنا من قبل و هو في مشركاته كلها مردش عليا ليه كتب الكلام ده لكن ديماً يحاول يبعد عن المشكله الأصليه و يخش في فرعي و يستنجد بالناس إلحقوني و كده " ههههههههه Very Happy صباح الضحك أه صح بتهرب أنا خايف جداً هههههههه وعمال تقول كما قلنا وكلام تافه كده و أنت مش عارف تقول حاجه أصلاً و أظن أى حد بيفهم حيعرف أنا كتبت كده ليه من الأول و ياريت شوية تركيز علشان تبقى تفهم الكلام كويس وبتقول " إستخدام الأسلوب الضعيف و السخيف كما قلنا من قبل و هو في مشركاته كلها مردش عليا ليه كتب الكلام ده لكن ديماً يحاول يبعد عن المشكله الأصليه و يخش في فرعي و يستنجد بالناس إلحقوني و كده " أنا برضوا اللى بستخدم الأسلوب الضعيف و السخيف هههههه أنت بتقول الكلام التافه ده علشان مش لاقى كلام تقوله أنا برضو اللى ببعد عن الموضوع يا عم ركز فى كلامك Very Happy أنا اللى بستنجد بالناس برضو أنا عايز الناس كلها تدخل علشان تشوف حواراتك حوارات الأطفال دى وتحكم هههههههه صباح كلامك كله كومدى مش لاقى حاجه تقولها يا عينى وفعلاً أنا كنت "بستنجد بالناس إلحقوني و كده" علشان ساعتها كنت بغرق هههههههههه Very Happy صباح المسخره والله
بتقول " واضح جداً انك مش بتعمل مشاكل ولا بتجيب صور و تكتب عليها كلام ساحر و واضح انك بتعامل الناس بإحترام بردوا " ههههههههه أظن الحمد لله الناس كلها اللى تعاملت معايا وعرفانى كويس و عارفه أنا بتعامل معاهم بأحترام ولا لأ والحمد لله فعلاً أول مره تقول حاجه صح "واضح جداً انك مش بتعمل مشاكل" فعلاً الكلمه دى أنت عندك حق فيها و الكل يشهد على كده الرك على اللى شغال مع كله مش هامه حد عمال يشوط فى كله و أظن أن الكلام واضح أمام الجميع مين اللى بيعشق الماشاكل ههههههSmile
وبتقول " الحونا يناس و طريقة الأخ طب قول يقولوا رأيهم في المشكله الأساسيه و مين البيخترع " ههههههه أظن أنا وضحت كتير قبل كده مين اللى بخترع و أ نا قولتلكم يا عينى والله هو بيحور ومش لاقى كلام يقوله و مش عارف أيه حوار " الحونا يناس " معاك أنت كنت بتغرق ولا أيه Very Happy و بتقول " طب قول يقولوا رأيهم في المشكله الأساسيه " الحمد لله أنا مش محتاج حد زيك يقولى أقول أيه و مقولش أيه لأن أنا عارف بقول أيه كويس خلى قولك لنفسك يا باشا و ياباشا أظن أنا قولت " "أرجو بس من كل الأعضاء بالله عليكم حد بس يحضرنا ويقول رأيه فى طريقة الأخ والمشاكل التافه اللى هو بخترعها" " أنا مش حقولك تانى بس ياريت تركز فى الكلام وتفهمه قبل ما تقوله أمال أنا قولت أيه انت بتقول " طب قول يقولوا رأيهم في المشكله الأساسيه و مين البيخترع " هههههههه Very Happy سبحان الله أظن الكلام كله واضح أمام الأعضاء و أن هو مش لاقى كلام يقوله
وتقول " انا زهقت اكتر منك لكن انت زهقت عشان مش لاقي تفريعات تتكلم فيها و بتحاول تتهرب من المشكله الأساسيه و ده كان نفس اسلوبك في المشكله الماضيه " هههههه أنا برضوا لاقى تفريعات مش قولتلك يا جماعه والله ما لاقى حاجه يقولها هو رغى على الفاضى و خلاص وسبحان الله أظن باين جداً أن هو متناقض مع نفسه بيقول "و ده كان نفس اسلوبك في المشكله الماضيه" وهو اللى قايل فى بداية الرد " المفروض إن كل مشكله لا ترتبط باي مشاكل قبلها " وهو اللى بيستعين بالمشكلة أصلاً سبحان الله كلام غريب هههههههVery Happy يا ريت شوية تركيز و تحاول أنك تفهم الكلام كويس وأسغفر الله العظيم بتقول " نصيحتك الغاليه نشكرك عليها و شكراً على علمك للغيب " علم الغيب لا يعلمه إلا الله وحده و أظن المفروض أحنا عارفين الكلام ده من زمان فا حرام اللى أنت بتقوله ده وركز فى كلامك كويس قبل ما تقوله ة أنا بقول كده علشان واضح جداً من طريقتك أن أنت كل شويه مشكله لكن تقول أنى بعلم الغيب أستغفر الله العظيم و لا حول ولا قوة إلا بالله العلى العظيم و ياريت يا باشا تركز قبل ما تقول أى كلام
وبتقول " لو الكلام اسف عليه مكنتش قلته و الباشا لعاشر مره و حواراته دي بقى هيه البتقضي على كلامك و حججك الباطله من جذرها
و طبعاً تخرجك عن شعورك مش انا برد على كل كلمه غلط بتقلها!!" أنت ملكش دعوه أصلاً أقول أيه و لا مقلش أيه و أنا بقول الأسف ده للأخ سولى أنت بتحشر نفسك فى اللى ملكش فيه ليه و أزاى لو أسف عليه مكنتش قولته هو أنا كنت وجهتلك أنت الأسف أنا بقولك أنت الكلام ده و بتأسف للأخ سولى علشان الكلام ده على موقعه وأنا برد عليك علشان أنا مش حسيبك تغلط و أسكتلك يعنى و بتقول " الباشا لعاشر مره و حواراته دي بقى هيه البتقضي على كلامك و حججك الباطله من جذرها " هههههههه Very Happy ده كلامى أنا برضو اللى بقضى عليه من حوراتى يا عم يص لنفسك أنت عمال تحور على نفسك و عمال تألف حوارات وتصدق نفسك عمال تقول حجج ومش لاقى كلام تقوله و كل كلامك غلط فى غلط عمال تتعدى بكلام تافه و بتقول " طبعاً تخرجك عن شعورك مش انا برد على كل كلمه غلط بتقلها!! " ههههههه Very Happy أنا اللى كل كلمه غلط أنت أصلاً مفيش كلمه فى كلامك صح ههههههه صباح الضحك و حوارات الأطفال
سبحان الله سبحان الله بنى أدم غريب جداً و أنا الصراحه مش عارف أنت بتحب تحور ليه فى كلام تافه و حوارات أطفال
و ألف شكر ليك يا أخ سولى والله أنا مش عارف أقوللك أيه لكن أنت شايف بنفسك طريقته فى الكلام و كل شويه عمال يتعدى حدوده و مبيحترمش حد فا أنا مش حسيبه يغلط و مردش عليه أنا و ضحت لحضرتك و لجميع الأعضاء كمية التعديات و أخطاءه لكن يا ريت بطلب منك ومن جميع الأعضاء النظر فى المشاكل التافهه اللى بيفتعلها الباشا و ياريت و أن تنظروا فى كميه التعديات من الشكله الماضيه ومن الذى بدأ التعدى الزائد عن حده و أن أى شخص لن يرضى بمثل هذه المهزله والتعديات الصارخه من ناحية الباشا فا أنا كان لازم أرد عليه لأنى مش حسكتله يسوق فيها لازم يقف عند حده أنا بطلب منك يا أخ سولى رد أعتبار على كمية الأهانات و الأخطاء اللى عمال يرتكبها فى حقى و أنا منتظر منك القرار العادل لأن هو السبب فى أن يضعنى فى أول مشكله و تلويث أسمى فى مواضيعه التافهه لكن هو الظاهر أنه متعود على كده و ليست هذه أول مشكله له أنه يحب أفتعال المشاكل بكثره ولكن ليس معى فقط مع أعضاء أخرين وألف شكر ليك با أخ سولى و جزاك الله خيراً ووفقك للحكم العادل الذى يظهر الظالم من المظلوم و شكراً
Eng.Soly
Admin

مشاكل بالكاس Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشاكل بالكاس   مشاكل بالكاس Icon_minitimeالجمعة مايو 18, 2007 5:34 pm

ارجو عدم التحدث عن هذه المشكله مجددا
والا سوف يكون هناك عقاب
Eng.Soly
Admin

مشاكل بالكاس Empty
مُساهمةموضوع: رد: مشاكل بالكاس   مشاكل بالكاس Icon_minitimeالجمعة مايو 18, 2007 5:56 pm

تم اعفائكما من البطوله لعدم لعب المباراه و التفرغ لرد كل منكم على الاخر
من الان
كل واحد يكون مسئول عن كلامه
كل غلطه سيكون لها عقاب
و ارجو التحلى بالروح الرياضيه
وكل واحد يخليه فى نفسه لو سمحتم
والله الموفق

مشاكل بالكاس
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-