:: الفراعنة اون لاين :: The Pharaoh Online ::
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

:: الفراعنة اون لاين :: The Pharaoh Online ::

الفراعنة اون لاين

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه

Ehmed
slohforever
Mido88
Dr.AmR AHLY
popa
ahmedali000
haitham_titanic
Snake
samer2007
hosam_elhoot
zax3
abasbiso
fetamen
eiso
abdooo_333
Eng.Soly
20 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Snake

Snake

تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالأربعاء مايو 16, 2007 1:59 am

SNAKE 2 VS 1 Soly
Mido88

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالأربعاء مايو 16, 2007 4:33 pm

أنا منتظر اليوم للعب كل متشاتى
Ehmed

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالأربعاء مايو 16, 2007 7:53 pm

وانا مستنيك يا ميدو88 انشاء الله على الساعه 10-11 كدا
fetamen

fetamen

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالخميس مايو 17, 2007 6:07 pm

الكابتن سولي كان ناسي يسجل نتيجة المتش بتاعي معاه و الي انتهت
2 - 2 حسب ما اذكر .....

وشكرا
Ehmed

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالخميس مايو 17, 2007 7:43 pm

استنيتك يا ميدو امبارح اكتر من نص ساعه لحد ما لقيت الساعه 1:50 لكن انت مش دخلت ياريت تقولى انت مواعيد دخولك امتى تانى علشان انا هدخل قليل اليومين دول علشان امتحاناتى

وبالنسبه ل حسام الحوت شوفته مرتين فاتح وكلمتو بس هو مش رد عليا ومن بعدها مش شفتو

يا ريت يا كابتن حسام تعرفنى بردو مواعيد دخولك امتى علشان نلعب ماتشنا مع بعض
Snake

Snake

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالجمعة مايو 18, 2007 1:56 am

Snake 3 - Eiso 2
Mido88

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالجمعة مايو 18, 2007 4:19 pm

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
أزيكم كلكم يا جماعه أنا أنتظرت يوم الأربعاء من بعد الظهر حتى قبل الفجر للعب المتشات بتاعتى لكن محصلش نصيب و دخلت علشان أكتب على الموقع الظاهر أن كان فى مشكله فيه لأن مرضيش يفتح عندى خالص متأخر من الساعه 10:30 لغاية ما قفلت قبل الفجر و أنا بعتزر عن عدم وجودى بالأمس بسبب قطع النت عندى وذلك سبب قهرى
المهم أنا منتظر جميع الأعضاء اليوم للعب كل ماتشاتى أن شاء الله وشكراً
Ehmed

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالجمعة مايو 18, 2007 11:24 pm

انا مستنى من 10:50 ومحدش من اللى المفروض الاعبهم دخل ودلوقتى 11:25
dodo_hala

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالجمعة مايو 18, 2007 11:30 pm

محدش دخل يا سولى وانا بسجل حضورى
ahmedali000

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالسبت مايو 19, 2007 6:24 pm

سلام عليكم
ان العبت ehmed
science_man_1 # ehmed
2-8

عدل سابقا من قبل في السبت مايو 19, 2007 6:38 pm عدل 1 مرات
ahmedali000

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالسبت مايو 19, 2007 6:27 pm

سلام عليكم
ان العبت ehmed
science_man_1 # ehmed
2-8
Ehmed

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالسبت مايو 19, 2007 6:32 pm

ahmedali000 كتب:
سلام عليكم
ان العبت ehmed
science_man_1 # ehmed
2-8

مبروك ياباشا وكان ماتش جامد من طرف واحد بس وانا كنت مشاهد بالظبط Sad يالا معلش كويس انها جت فى ماتش دورى Smilelol!
Mido88

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالسبت مايو 19, 2007 6:41 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
معلش يا جماعه علشان أمبارح أنا كتبت و قولت أنى حلعب كل المتشات بس فضلت قاعد من بعد الصلاه لغاية 8 كده والنت فصل برضو اليومين دول النت بايظ خالص عندى و أن شاء الله حغير الشركه فبطلب منك يا أخ سولى تأجيل متشاتى لظروف النت و ظروف أمتحاناتى الأربع أيام القادمين أمتحانات العملى أدعولى معاكم بقى يا جماعه بالله عليكم أوعوا تنسوا وشكراً
hosam_elhoot

hosam_elhoot

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالأحد مايو 20, 2007 9:06 am

انا اسف ياااجماعة والله ياااجماعة عندى مشاااكل جااامدة جدااا اولا والله النت السلك عااايز يتغير وحوالى 120 متر حيتغيروا بس اهو بفضل الله الحمد لله النهاااردة حيتغير والمشكلة التااانية ان امتحانى يوم السبت القادم 26 وانا معرفش حاجة فى اى حاااجة ممكن يااا كااابتن سولى تاااجل مبااارياااتى كلها وانشااااء الله بعد انتهااء الامتحانات حنزل والعب جميع المباااريات لو مش حتقدر تاجلها مش مهم بس ياااريت ياااكاابتن سولى تعمل دووورى جدد على اول واحد 6 وشكرااااااااااا لكم واسف جداااا جدااا جدااا والموقع الحمد لله بيزداد العدد الحمد لله وتم بنجاح والموقع تحفة والله
Ehmed

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالإثنين مايو 21, 2007 11:55 pm

هو فين الناسSad
fetamen

fetamen

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالثلاثاء مايو 22, 2007 1:16 am

هي فين اللعيبه انا بجي كل يوم و ما القاش حد و العبscience_man و اخرج بس عايزين نعرف ايه اخرتها يا سولي ؟؟؟؟؟
eiso

eiso

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالثلاثاء مايو 22, 2007 1:46 pm

السلام عليكم
انا ياكابتن سولي حصلت عندي مشكلة كبيرة وهي ان رقم تلبفون البيت اتغير وبالتالي فالانترنت فصل عندي فهطر اشترك من اول وجديد بالرقم الجديد وبالتالي فانا قدامي علي الاقل 10 ايام علشان ارجع اكمل متشاتي وبالتالي هيبقي عندي متشات كتيرة جدا وانا اعرف انه صعب كل المتشات ديه تتاجل وعلشان كده انا بعتزر عن اكمال الدوري ليك ولكل المشتركين وارجو انكوا تقبلوا اعتزاري بسبب الظروف اللي حصلت وشكرا
Snake

Snake

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالثلاثاء مايو 22, 2007 3:30 pm

يا جماعة اعذروا الناس دول يومين امتحانات
samer2007

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالأربعاء مايو 23, 2007 12:38 am

samer2007
samer2007#5#-vs-iraqi_in_sweden#2#
هارد لك يا مان
dodo_hala

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالأربعاء مايو 23, 2007 1:24 am

انا فى انتظار اللى ليا معاهم ماتشات يا شبا ب
Ehmed

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالأربعاء مايو 23, 2007 7:52 am

هو فيه راحه اتاخدت بسبب الامتحانات ولا انا بيتهياءلى
انا لا شايف سولى ولا اى حد حتى كتب كلمه
لو متوقف حتى نهايه مرحله الامتحانات يبقى كويس بس حد يقول

ومبروك يا ابو سامر .... اخيرا شفت نتيجه بعد النتيجه الكبيرة اللى خسرت بيها من science

انا كنت مخنوق انها اخر واحده علشان شلت كتييير Smile)
Eng.Soly
Admin

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالأربعاء مايو 23, 2007 5:43 pm

انا موجود يا فندم
كا عندى ظروف بس
انا هنا الان
الدورى مستمر
واللى عندو امتحانات يذاكر احسن
الدورى خلاص قرب يخلص
ارجو الاهتمام
https://afol.yoo7.com
Snake

Snake

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالأربعاء مايو 23, 2007 9:29 pm

انا بطلب تاجيل ماتشاتي ليوم الجمعة

هالعبها كلها يوم الجمعة ان شاء الله
Eng.Soly
Admin

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالخميس مايو 24, 2007 5:18 am

smile
https://afol.yoo7.com
samer2007

مُساهمةموضوع: رد: تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه   تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه - صفحة 9 Icon_minitimeالجمعة مايو 25, 2007 1:25 am

samer2007
samer2007#6#-vs-lordtefa#5#

تسجيل النتائج و مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه
صفحة 9 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» مناقشات دورى مين يقدر على الفراعنه
» تسجيل النتائج و مناقشات كاس الاقصى
» دوري مين يقدر على الفراعنه (اكتمل العدد)
» دوري الاقصى (مين يقدر على الفراعنه سابقا) :: الجداول ::
» كاس مين يقدر على الفراعنه (اكتمل العدد)